BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 23 May 2012

~ WaHaI SaHaBaT ~

ASSALAMMUALAIKUM

wahai sahabat,
#setiap hari aku memikirkan akan kekurangan diri ini,
#setiap hari aku mencari kesalahan diri ini,
#setiap hari aku merenung nasib ini,
#setiap hari adalah hari-hari untuk melupa semua ini,

TETAPI !
apakan daya, semangat persahabatan yang kuat dalam diri ini tidak mampu untuk menghapuskan kau dalam hidup ini..
ya !! aku memg tidak mampu untuk menghapuskan kau..
tapi kenapa??
kerana sifat persahabatan ini memg di anugerahkan ALLAH untuk aku bersahabat dengan manusia-manusia lain.. sebab itu la aku x mampu untuk menghapuskan kau dari hidup aku ini sebab kau salah seorang dari sahabat yang aku kenal !

~kenapa kau tidak merasakan ape yang aku rasa?
~kenapa kau menyiksa aku?
~kenapa kau meludah dekat aku?
~kenapa kau sakit sgt hati kat aku?
~kenapa kau berdiam seribu bahasa dengan aku?

hina sgt ke aku ni di mata kau wahai sahabat?
jijik sgt ke aku ni di mata kau wahai sahabat?

aku da penat dengan permainan kau nie, aku x sanggup kehilagan sahabat-sahabat aku lagi..
cukup la seorang sahabat aku telah melupakan dirinya itu..
aku tak mahu memutuskan ikatan silaturahim yang telah di kurniakan ALLAH untuk kita semua..
aku inginkan persahabatan kita terjalin macam sedia kala...
hanya DOA yang mampu aku hulurkan agar terbuka hati kau untuk bersahabat dengan aku seperti sedia kala..

sekian..
AKU RINDUKAN PERSAHABATAN INI

0 comments: