BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 16 September 2011

pertama kali berkarya di "BLOG" (teruja tu) ^_^


As’kum dan salam sejahtera kepada semua yg sedang membaca atau sedang menjeling2 untuk membaca di blog saya nie..firstly saya ingin memperkenalkan kepada anda semua siapakah saya nie kan??(tertanye2 x?)..kalau anda semua tertanye2, saya sendiri akan menjawab segala pertanyaan anda semua ok! Ermm,, actually name sebenar saya ialah MOHAMAD RAHEMI BIN KOYA dan saya lebih suke di panggil “REMY” or “HACKS BLACK”. Knape saya suke sangat “HACKS BLACK”?? sebabnya saya suke makan gule2 hacks itam kerana hacks itu memberikan saya kekuatan ( jgn percaye ok) hehehe…
Saya mempunyai 5 orang adik beradik dan seorang ank saudara saya dan saya adalah ank ketiga daripada 5 org adik bradik. Antaranya ialah MOHAMAD RAFI BIN KOYA (abg long), MOHAMAD RAUF BIN KOYA (abg ngah), MOHAMAD RAZIF BIN KOYA (AJIB), MOHAMAD RAZMAN BIN KOYA (MAN), MOHAMAD RAFIQ ISKANDAR BIN MOHAMAD RAUF (ank kepada abg ngah saya merangkap ank saya sendiri jugak la). Unik nya nama adik bradik saya kerana di mulakan dengan huruf “R”. ( tq mum and dad )

Seterusnya pula saya ingin memperkenalkan seorang insan yg bergelar “MAK” yang sangat kami cintai. Beliau adalah ZAHRAH BINTI ABDUL MAJID. Umur beliau ialah 49 tahun dan still kelihatan muda ok (awet muda gitu). Beliau adalah seorang ibu yg sangat kental kerana sejak permergiaan arwah ayah saya iaitu KOYA BIN MOHAMMED, beliau tiadak pernah ada niat pon untuk berkahwin lain. Secara ringkas nya, mak saya ini mempunyai “CINTA SEJATI” terhadap arwah ayah saya. Sejak pemergiaan ayah saya selama 11 tahun yg lalu, mak lah segala2nya bagi kami semua. Mak x pernah berputus asa atau menunjukkan kesedihannya kepada anak-anak mereka malah mak kental untuk membesarkan kami semua tanpa ketiadaan ayah tercinta. Oh no!!meleleh plk air mata saya bila terkenangkan pengorbanan seorang ibu ini kan? T_T (oleh itu hacks black (HB) nk stop cite pasl ibu tercinta ini ok)

HB juga ingin memperkenalkan kepada anda semua iaitu kakak saudara HB yg sangat HB rapat dengan die.. nama dia ialah SITI NORMAH BINTI JAMALI atau lebih di kenali sebagai “noma” “cik pupu” “kupu-kupu” “sis” dan banyk lagi la,,(bnyk sagt kan nick name ko nie sis) hahaha..sis noma nie memg seorang yg sangat happening and penyayang org nye (betol ke). Selain itu jugak, sis noma saya nie tidak begitu kedekut dengan dengan saya ok (x taula dgn org lain kan) :P…kami sering keluar bersama-sama,lepak same2,karoke same2, and macam2 lagi secare bersame2..hahha..^_^…saya x nk puji die lebih2 disini kerana hidungnya akan menjadi kembang kuncup sahaja bile bce blog nie,,hahaha….

Baik la,,seterusnya HB nak cite pasal kawan baik HB di JOHOR BAHRU iaitu NUR LIYANA BINTI MAHAT NANA” dan NURUL AFFERA BINTI AZAHARI FERA”. Actually mereka nie memg sangat baik terhadap HB dan HB sangat beruntung mendapat kawan sebaik mereka nie. Segala masalah kami bertiga, kami slalu berkongsi same2 x kira la sedih or gembira kerana itu adalh peraturan persahabatan kami bertiga ok!. Bukan itu sahaja, persahabatan kami bertiga ini juga mempunyai nama persahabatan tersendiri tau iaitu “feerrraaauunn” hehehe,,lucu kan?itu la name persahabatan kami bertiga. HB berharap persahabatan ini tidak akan terputus walaupon rebut or banjir melanda ok.hehehe

Seterusnya pula ialah HB nak cite plak pasl kawan HB di SEREMBAN di mana tempat HB study skarang. Mereka2 ialah RITA SUHAILA (RITA) dan DEWI WINDURI (WIE-WIE). Rita berasal di sungai buloh Kuala Lumpur dan Wei-wie pula berasal di Kluang Johor. Actually, first time HB masok stdy kat sini, HB x kawn pon dengan dieorang nie (sombong la kate kan)hahaha..HB mula rapat dengan dieorg nie sejak HB and wie2 menjadi MC dalam pogram intensif bahasa inggeris (betol x wei2). Di sebabkan peristiwa itu la HB, WIE2 and RITA telah mula menjadi kawan baik sehingga sekarang. HB juga berharap persahabatan HB dengan mereka semua nie tidak akan terputus sehingga ke akhir hayat HB ok!!promise k BFF ku semua???
As a conclusion, HB mcm nk stop dulu la menaip nie coz HP da mula penat menaip dari malam td dengan assgmnt yg berlambak2.hahah..oleh itu HB akan sedia kan beberapa model2 untuk di tayangkan kepada anda semua,,hehehe,,,semoga terhibur ok ^_^..byeeeeeeeee!!!

(nie la abg long HB)


(ni pula abg ngah HB)


(ni MAN adik bongsu HB)


(ni AJIB iaitu adik bwah HB)


(yg cute nie plk ialah ank buah HB "RAFIQ")


(ni la my mum yg kelihatan awet muda)


(ni pula "miss noma" "cik pupu" "kupu2")
hot sister!! ^_^


fera and nan (BFF) HB


SENYUM FRIEND ^_^
                                                                                   



WIE-WIE and RITA (BFF) HB



mereka2 nie la antara model2 HB buat mase skarang nie. mereka tdak berbayar untuk menjadi model HB ok..hahaha..^_^
miss u all semua beb!!!!!

0 comments: